Mijn spreukenplan voor 2015

Vanaf week 42 in 2007 heb ik geprobeerd om wekelijks een spreuk, gedicht of Bijbeltekst te plaatsen.  Dat is natuurlijk niet alle weken gelukt, maar het zijn er toch wel heel wat in al die jaren.

Maar… er zijn nog zoveel mooie teksten, spreuken en gedichten! Daarom ga ik de frequentie opvoeren. Niet meer 1 keer maar meerdere keren per week . Op dat idee kwam ik omdat ik bij St. Roec een spreukenkalender gekocht heb: Een spreuk voor elke dag.

En ik heb het boekje Dagteksten 2015 van de Evangelische Broedergemeente in Zeist ( de Hernhutters) gekocht. Het is de 285e jaargang. Al zoveel jaren wordt dit boekje uitgegeven in tal van talen met steeds een maandtekst, twee dagteksten en een korte gedachte, bede of vers daarbij.

 

Geef een reactie

