Opruimen oftewel de-clutteren vervolg van januari 2017

In januari schreef ik al over mijn de-clutteren oftewel opruimen en nu kan ik vertellen dat ik in de laatste 3 maanden mijn doel ruimschoots gehaald heb. Minimaal 100 dingen zijn uit huis gegaan.
Ik verbaas mij erover! Wat ik zoal opgeruimd heb? Heel veel Ariadnes maar die tel ik niet per stuk maar per jaargang of deel-jaargang. Verder van hotelslippers tot koffiezetapparaat, van Keuls potje tot handwerkschaartje, van glazen flessen tot koelkastmagneet, van borduurwerkje tot kaarsenstandaard enz enz.
Het is wel leuk om allemaal te noteren zodat ik het nog eens na kan lezen. sommige dingen heb ik gefotografeerd en op pinterest gezet als memory. Maar op de keper beschouwd maar weinig dat wil dus zeggen dat er veel is weggegaan zonder sentimentele betekenis.

Ik blijf doorgaan en ik zal er nog wel eens over schrijven.

Geef een reactie

