Een overheerlijk bruine bonengerecht.

Normaal ben ik niet zo gek op bruine bonen en heb ik liever capucijners maar onderstaand recept vond ik in het blad Terdege. Teunie Luijk ( van Eenvoudig Leven) verzorgt daar geregeld de kookrubriek en haar recepten zijn altijd goed. Uitgeprobeerd in haar gezin en goed overdacht. Wel heb ik nog prei toegevoegd en ik neem minder rookworst, maar variëren is mogelijk bij dit recept. De stroop heb ik niet uitgeprobeerd want die heb ik niet in huis.
Eet smakelijk!

br-bonen-1br-bonen-2

Bewaren

Geef een reactie

