Beterspellen.nl

Ik plaats vaak een oefening van Beterspellen.nl. op mijn facebook en geef dan later het goede antwoord door. Maar er zijn nog veel meer dagelijkse oefeningen. Hier staat het hele lijstje:
Ik zelf doe de oefeningen van Nederlands, Duits, Engels en Bijbel.
Ook kun je aangeven op welke dagen je de oefeningen wilt ontvangen.
Er zijn meerdere niveaus en dat is ook heel gemakkelijk te wijzigen
Ook kun je je scoreverloop volgen. Ik vind het een aanrader!
Een gedachte over “Beterspellen.nl

  1. Lot zegt:

    Al een paar maanden doe ik de beter engels test. Nog nooit verder gekeken eigenlijk op de site nu zie ik pas dat er nog meer mogelijkheden zijn.
    Ga me voor meer opgeven want ik vind een beetje hersens kraken wel belangrijk als je ouder bent.

Geef een reactie

