Jan blijft voor Sinterklaas spelen!

Zoals ik wel vaker heb geschreven, ben ik een Kerstmens. Sinterklaas vieren we niet meer, tenminste ik niet. Maar Jan die langer dan 35 jaar Sinterklaas geweest is en daarbij scholen, verenigingen en particulieren  vereerd heeft met een bezoek ( op de foto Sint met zijn vrouw bij zo’n vereniging), kan het niet laten om wél voor Sint te spelen. 100_0982
Dus werd ik gisteravond eerst verrast met een gedicht. Toen ik de computer aanzette om even te kijken of er nog mailtjes waren. Ik heb heel erg gelachen, prachtig en vooral omdat ik niets door heb gehad.
Natuurlijk moest ik gaan zoeken naar de pakjes! Op de foto is het resultaat te zien, leuke en lekkere dingen maar ook de vogeltjes buiten zijn niet vergeten.img_1054Hij treedt niet meer op maar misschien een kleinzoon? Eén van de kleinzonen heeft vorig jaar een spreekbeurt over Sinterklaas gehouden en zich daarbij ook verkleed met daarbij de nodige uitleg van hoe en waarom.

..

Geef een reactie

