Foto-impressie van mijn 70e verjaardag.

De feestweek is ten einde, de week begon op zondag in de kerk met het aanbieden aan mij van een prachtige bos bloemen en na de dienst koffie met een speciaal gebakje van mij. Afgelopen maandag de officiële verjaardag, met de buren en gisteren het tuinfeest met familieleden. Het was allemaal reuze gezellig. Topper was het wel het lunchbuffet en zelf had ik nog een heldere groentesoep gemaakt en gehaktballetjes gebraden.
Vrijdagavond stonden alle stoelen al klaar en zaterdagmorgen alles verder klaargemaakt .
Zou het droog blijven of niet? En ja, het eerste halfuurtje lichte regen maar daarna was het heerlijk weer. Mijn kadootjesplank is ook zeer gevuld en niet te vergeten alle mooie bloemen die hier te pronken staan.

3 gedachtes over “Foto-impressie van mijn 70e verjaardag.

  1. Patrick Kuilman zegt:

    Beste Theda, Fijn te zien dat het met jou en Jan zo goed gaat en je jouw verjaardag zo uitgebreid en feestelijk hebt kunnen vieren. Nog van harte gefeliciteerd! Hartelijke groeten van Patrick en Trudy

Geef een reactie

