Een anti-snoeptip

Misschien kan iemand hier zijn voordeel meedoen. Chips heb ik niet in huis en bij chocola kan ik mij beperken tot één stukje of paaseitje per dag. ........

2 gedachtes over “Een anti-snoeptip

  1. André zegt:

    Heb ook een tip: heb niet teveel lekkers in huis. Koop zelf voor de hele week boodschappen. Op is dan ook op. Kan ik alles op maandag opeten. Heb ik de rest van de week pech. Heb ik dan echt honger (lees trek), dan pak ik wel een banaan of zo. Voelt veel beter aan.

Geef een reactie

