Voorjaarsvakantie 2016

Bij dit mooie weer hoort natuurlijk een mooie logeervakantie en inderdaad het jongste kleinkind Margo is gisteren hier gebracht en…. natuurlijk al met opa Jan naar het spoor geweest om naar de treinen te kijken en a.s. woensdag hoop ik met haar naar Gouda te treinen.100_4742

Maar nog veel mooier zijn de kleine treintjes van opa die Margo zelf kan laten rijden Toen ze hier in de herfstvakantie was heeft ze dat van opa geleerd.100_4195

Ik ben ondertussen bezig geweest om mijn kussenhoes in elkaar te zetten, een erg leuk patroon uit Simply Breien 5/2015 maar ik heb hem gebreid van enkel restjes uit mijn voorraad. Al mijn kleine resten heb ik gesorteerd op kleur in dozen zitten en ik behoef dan alleen de doos met groene resten te pakken. Het kussen staat erg fleurig op mijn “brei- en handwerkbank. ( Wie hier wel eens geweest is, weet wat ik bedoel)

Geef een reactie

