Breien en borduren vanaf september.

De 1e foto is een SAL van Nenne Design die ik het afgelopen jaar gemaakt heb en op de 2e foto staat een leuk patroon uit de Anna van november 2015, ik heb de vogelhuisjes met bruin garen gedaan ipv van wit op linnen band.

Patroon van Nenne Design

Patroon van Nenne Design

Patroon ui de Anna nov. 2015

Patroon ui de Anna nov. 2015

De truien heb ik ook in de laatste maanden gebreid. Mijn trui is van een speciaal Fair Tradegaren uit Uruguay, 60% Alpaca en 40% katoen, het is heel zacht en ik hield nog garen over om een sjaaltje te breien. Het patroon van de trui is een combinatie van patronen uit een oude Sandra, het patroon van het sjaaltje komt uit een Simply Breien uit 2014
Voor de beige trui van Jan heb ik een patroon gebruikt uit Fantastische Brei-ideeën juni 2015. Het garen is een mengsel van wol en acryl: Opéra.100_4198100_4201100_4297

Geef een reactie

