Mijn handwerken van de laatste maanden

Even een paar foto’s.
Appeltjes voor het raam, geborduurd op linnen band naar een patroon in de Anna van sept. 2015.

Geborduurd in de 2e helft jaren 70. Het band zat bij een van de eerste nummers van Handwerken zonder Grenzen en het patroon stond in het blad. Nu dank ik het af, de gele draad is her en der versleten.

Een patroon dat ik rond 1967 gebruikt heb voor een kleedje voor mijn ouders. Ik wilde dit motief graag nog eens gebruiken, daarom op deze halflinnen theedoek geborduurd.

Tijdens de zomer een paar pakketjes van Atelier ’t Haantje geborduurd en mijn truitje uit Simply Breien afgemaakt, zit perfect. 100_4146100_4141100_3994100_385814452005554748bf3d630ff700587d1a

3 gedachtes over “Mijn handwerken van de laatste maanden

Geef een reactie

