Declutteren oftewel “ontspullen”, hoe gaat het verder?

Spullen verzamelen geeft een huis karakter, af en toe opruimen en weggooien houdt het leefbaar  Carlein Kieboom van VTwonen

Nu, ik kan zeggen goed. Ik schrijf het niet meer op sinds onze vakantie maar geregeld kijk ik rond wat het huis uit kan, zojuist nog weer wat klaargelegd om naar diverse goede doelen mee te nemen. Ook wat kledingstukken waar ik niet helemaal happy mee was.
Volgens opruimgoeroes moet je die kleren en dingen wegdoen waar je niet blij van wordt.
Ik vond ook nog een mooie spreuk, zie bovenaan.

2 gedachtes over “Declutteren oftewel “ontspullen”, hoe gaat het verder?

  1. Gerda - M'n Woonstek en Leven zegt:

    De spreuk is goed en ontegenzeggelijk waar. Zelf ruim ik regelmatig spullen op, maar niet om per se te minimaliseren of consuminderen. Ik heb dat mijn hele leven al gedaan.
    ’t Wil niet zeggen dat wij niet veel spullen hebben, want ik koop er met hetzelfde plezier bij:-)

Geef een reactie

