Inhaalslag met publiceren van mijn handwerken van de laatste maanden.

Oei, ik loop aardig achter en zal vandaag de werkstukken laten zien. Mijn grote quilt met meer dan 41oo hexagonnetjes is bijna klaar, die laat ik pas zien als hij helemaal af is.
Vanmiddag het speldenkussen en de pannenlap gemaakt.

Voor het witte vest heb ik een wit vestje dat ik vorig jaar gebreid had uitgehaald. De katoenen zomertrui afgebreid, ik was er vorig jaar zomer mee begonnen, tussendoor geborduurd zowel de theedoek met cappuccino als de boekenleggers en de strook met rozen hangt al een tijdje. Heerlijk om op het linnen band te borduren. Ik heb daar ook mijn kerststrook op geborduurd.
Het kindervestje heb ik voor iemand anders gebreid.100_3313

Deze kussentjes had ik nog niet laten zien, op de beurs in Zwolle gekocht, vooral de manier van in elkaar naaien is handig

Deze kussentjes had ik nog niet laten zien, op de handwerkbeurs in Zwolle gekocht, vooral de manier van in elkaar naaien is handig

100_3462 100_3458 100_3456 100_3454 100_3376

Zo nu zijn we weer bij, ik ben eigenlijk elke avond wel bezig en heb dan meerdere handwerkjes onder handen. Het mag niet saai worden!. Dat kan ook niet want ik ben ook nog bezig met een mintgroen zomertruitje, het patroon klopte niet dus dat heb ik gecorrigeerd. 100_3451Het staat in de Simply Breien 3/2015 bldz 59, dus mocht iemand het breien en er niet uitkomen, ik heb het voor maat 46/48 helemaal kloppend gemaakt.

2 gedachtes over “Inhaalslag met publiceren van mijn handwerken van de laatste maanden.

Geef een reactie

