Zelf melkschuim maken, weet men dat dan niet meer?

Uit mijn titel kan al opgemaakt worden dat ik mij verbaas. Laatst las ik bijgaand stukje in het blad Boodschappen van de supermarkt. Als ik melkschuim wil hebben doe ik dat inderdaad op deze manier. melk
Ja er zijn inderdaad ook apparaatjes te koop waarmee je melkschuim kunt maken maar hoe vaak heb ik al niet gehoord dat die dingen snel kapot gaan. En als men nu wil bezuinigen en consuminderen kan ik iedereen aanraden om de aankoop van dat soort apparaten niet te doen.
En… ik zeg altijd: “Wat je niet hebt, kan ook niet kapot gaan”

2 gedachtes over “Zelf melkschuim maken, weet men dat dan niet meer?

  1. Gerda zegt:

    ‘Vroeger’ kende men al een eigen versie van cappuccino en daar kwam geen duur apparaat aan te pas en heette het gewoon koffie. Ik vond het maar wat lekker, extra sterk gezette koffie en daarin/op geklopte warme melk.
    Zo’n melkschuimer is helemaal nergens voor nodig, dat blijkt maar weer eens.

Geef een reactie

