De-clutteren oftewel ontspullen, het gaat door

Hier schreef ik er ook al over en ben stug doorgegaan met wegdoen van spullen. O, denk nu niet wat zal het kaal en leeg geworden zijn. Helemaal niet dat moeten we eerst eens 5 jaar verder zijn en ik wil het ook helemaal niet kaal en leeg hebben!.
Nu is het grappig dat het Lente 2015 nummer van Genoeg ook het thema “‘Ontspullen”” heeft. En er wordt ook iemand genoemd die elke dag iets weg doet en dat nu al bijna 2 jaar.
Ik schrijf nog steeds op wat ik wegdoe, ik heb o.a. een aantal breibladen verkocht en een kast met hand- en theedoeken opgeruimd en uitgedund. Ja dan ben samen al gauw op een kleine 30 artikelen! Maar ook een klein kistje, een douchemat e.d. hebben het huis verlaten.
Het noteren van wat weggaat maakt het tot een leuke “sport”.

Geef een reactie

