Ook dit jaar met de jaarwisseling in Hotel am Berghang in Bad Bentheim

Er valt niet zoveel nieuws te melden. Want vorig jaar waren we daar ook. Lees hier meer over Bad Bentheim en het hotel waar we waren. Ook dit jaar weer echte verwendagen. Het weer was iets ( veel ) minder zonnig maar we hebben wel even gewandeld in het park bij het Kurcentrum en een aardige rondrit gemaakt.
Het hoogtepunt was wel oudejaarsavond, Silvesteravond, met een heerlijk buffet,  gezellige muziek en een partystemming na het eten. 100_2972100_2974100_2976

3 gedachtes over “Ook dit jaar met de jaarwisseling in Hotel am Berghang in Bad Bentheim

  1. Noortje zegt:

    Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht.
    Mijn man en ik zijn een keer in Bad Bentheim geweest om onze trouwdag te vieren. Zo met Silvesteravond lijkt het me helemaal geweldig

    • thedadigitaal zegt:

      Ja, het is zo echt buitenland, ons hotel staat aan de oostkant van het stadje, vlak bij het openluchttheater en keken vanuit onze kamer over het Münsterland. Ik heb je blog bij mijn favorieten gezet.

Geef een reactie

