Mijn advertenties op Marktplaats.

Geregeld wordt mij gevraagd wat ik zoal verkoop op Marktplaats en hoe mijn advertenties te vinden zijn. Hierbij de link
http://www.marktplaats.nl/verkopers/6228077.html

Maar mocht je die niet bewaren dan is het heel simpel te “googelen”” Bij google    marktplaats Theda Rijssen  intypen en dan krijg je de link naar mijn advertenties.
Ik heb al eerder verteld dat ik ook verkoop ten bate van St. Roec en het bloemenfonds van de Anglicaanse Kerk Twente en voor mijn eigen fonds voor “nooddruftigen” .
Neem rustig een kijkje, tot ziens.

 

Geef een reactie

