Wat is handwerken toch heerlijk!

Even een paar foto’s van de laatste dingen. Eerst de boekenlegger,100_2826  een borduurwerkje: Celtic Bird. Eigenlijk moest het een lavendelzakje worden maar ik heb er een boekenlegger van gemaakt. Het pakketje heb ik gekregen van een kerkvriendin. Een groepje van onze Anglicaanse Kerk Twente is naar Iona ( Schotland) op retraite geweest, ik zou ook gaan maar omdat Jan slecht bericht kreeg in juni ben ik toch niet mee gegaan. Meerdere personen hebben wat voor mij meegebracht, zo lief.

Verder heb ik 100_2846vorige week de Anna van december binnen gekregen en daar stonden de vilten kersthangers in. Die ben ik direct gaan maken, ruitjes stof voldoende en er op geplakt met vliesofix, het leuke band heb ik in mijn biaisband collectie en  de houten ster had ik gewonnen bij Gerda en heb ik ook met ruitjesstof ( heet Brabants Bont) versierd.100_2821

Komende zaterdag hang ik meer kerstversieringen op , omdat het a.s. zondag de eerste Advent is.

2 gedachtes over “Wat is handwerken toch heerlijk!

Geef een reactie

