Aantal van mijn handwerken van de laatste maanden.

Een truitje gebreid deze zomer 2014, patroon Simply Breien 3/ 2012, ik had garen liggen en al 2 patroontjes geprobeerd maar die vielen tegen en ik kon ze niet bij de TV breien, teveel opletten. Nu mijn ringvinger van de linkerhand weer helemaal mee kan doen ben ik ook aan een warme wintertrui begonnen en aan een katoenen trui voor “tussenweer”” Breien is toch wel heerlijk om te doen.100_2189

T-shirt versierd met hexagonnen. Er moest een vlekje weggewerkt worden. Het idee komt van Pinterest.

100_2187
Veder heb ik een speldenkussen geborduurd. ( pakketje Permin of Copenhagen), deze is voor de verkoop op de Church-stall van de Castle Fair op 6 september.

100_2200

Geef een reactie

