Mijn borduurwerkjes.

Als het in de zomer mooi helder weer is zijn de lichtcondities perfect om te borduren. En dat heb ik dan ook gedaan. De borduurpakketjes heb ik tijdens de Handwerkbeurs in de IJsselhal in Zwolle gekocht.100_2145

Het zijn pakketjes van Atelier Het Haantje uit Emmeloord. De voorkant is precies volgens patroon,voor de achterkant heb ik uit mijn eigen patroonvoorraad geput, zie foto’s
100_2146

Ik houd  van Oost-Europese folkloristische motieven. Ze zijn fraai gestileerd zoals de anjers op de achterkant van naaldenboekje en biscornu. Een biscornu is een speldenkussen maar de onder- en bovenkant zijn een slag gedraaid ten opzichte van elkaar en toen aan elkaar genaaid.
100_2147

Een gedachte over “Mijn borduurwerkjes.

Geef een reactie

