nieuw op mijn marktplaats

Marktplaats, hier  is de plek waar mijn advertenties staan, ik schreef al eerder dat ik voor diverse goede doelen( ROEC en bloemenfonds Anglicaanse kerk) boeken en dergelijke verkoop maar ook voor mijn eigen studerende kleinkinderenfonds. Ik heb er weer mooie dingetjes opgezet zoals biaisband met print, 30mm breed biaisband en paspelband ( deze laatste stik je tussen een naad)Het is heel makkelijk om mij te vinden op MP gewoon naar Google en intypen: marktplaats Theda.100_1634

100_1640100_1641100_1637

Geef een reactie

