De-clutteren vervolg 2

Het is nu bijna 3 maanden geleden dat ik voor ’t laatst geschreven heb ( 6 januari 2014 en daarvoor 23 november 2013)  over mijn de-clutteren en ik noteer nog steeds alles wat ik opruim.
In het afgelopen kwartaal was dat 92 keer. Nu noteer ik niet elk artikel afzonderlijk. Een stapel van 20 kaarsen heb ik opgeschreven als 4 dingen evenzo met bewaarde tijdschriften.  Wat ik wegdoe is heel verschillend, dat gaat van oude make-up, gebreide truien tot blikjes enz. enz. En het gaat naar anderen, kringloop, Marktplaats of de container. En soms zet ik een foto van het artikel op pinterest.

Of het te zien is in huis, nou nee, eigenlijk niet maar het geeft wel een prettig gevoel. Natuurlijk zijn er ook weer dingen bij gekomen, dat is ook niet erg.
Maar ik ga gewoon door met het noteren van de dingen die ons huis verlaten.
Wordt vervolgd!.

Geef een reactie

