Update “creatieve” activiteiten en aankopen

Laatst schreef ik dat ik lapjes gekregen heb. Er zitten ook wat half-fabrikaten bij en daar heb ik nu het eerste kussenhoesje van gemaakt. Het komt t.z.t. in de verkoop bij de kerk100_1566
Sinds vandaag heb ik ook het eerste nummer van een nieuw naai-magazine.
Simply Naaien ( Simply betekent gewoonweg en niet eenvoudig) maar dit nummer is wél speciaal voor beginners en er staan veel kneepjes van het vak in voor mij. En leuke kleine dingen om te naaien dus wie weet wat ik nog allemaal ga maken.100_1567
Verder heb ik een “nieuwe” handnaaimachine. Gekocht bij St Roec, een Singer uit de jaren 20. Zelfs met diverse voetjes en handleiding. Staat op de tafel hier en kan ik zo pakken als ik even een naadje moet stikken. Ik heb hem al gebruikt!100_1574
In mijn “hut”( tuinhuis) heb de elektrische machine uit de jaren 30 van mijn moeder staan maar daar is het ’s winters te koud.
Tot slot heb ik bij St. Roec een stoel gekocht, maar geen gewone. Nee,  één die tot plantenhanger getransformeerd is. Buiten  vrolijken we er een wat donker hoekje  mee op. 100_1553

 

Geef een reactie

