Handwerken: mijn vestje en de voortgang van het hexagonnen-kleed

Ja na het kerst-handwerken ben ik weer bezig met de “gewone” handwerken. Omdat ik een spuit in mijn vinger heb gehad i.v.m. het carpal-tunnelsyndroom kan ik weer beter breien. (In het voorjaar zal wel een keer een operatie aan die vinger volgen).

Het vestje hebt ik gebreid naar een patroon uit Simply Breien nummer 6/2013. Ik heb wel wat aanpassingen moeten doen. Nu kan ik mijn “zomer”jurk ook in de winter aantrekken.100_1106

Aan het kleed heb ik weer 3 rijen toegevoegd en na deze paarse100_1094 rand wil ik een blauwgroene rand maken. Maar alles op zijn tijd.
Want momenteel ben ik weer aan het breien en ik wil ook eens wat gaan haken.  Maar heb ik wat klaar dan komt het wel op mijn weblog te staan

Geef een reactie

