Flow nr. 5 De laatste van mijn abonnement: Over mild zijn voor jezelf!

Ja, helaas, vandaag de laatste Flow ontvangen van het abonnement dat ik 2 jaar geleden heb afgesloten voor 16 nummers. Ja, ik denk dat ik er spijt van krijg maar goed dan koop ik hem als los nummer of…. als ik weer lees dat er zo’n superaanbieding is zoals 2 jaar geleden word ik weer abonnee.
Update: sinds september 2014 ben ik toch weer abonnee geworden, waarschijnlijk voor 1 jaar

Maar goed, ik heb nu weer een abonnement op de “Genoeg”en dat is ook top.

Dit nummer van Flow is echt gaaf, thema Mildheid en dan niet alleen naar anderen maar vooral naar jezelf toe,  veel  vrouwen ( en ook mannen natuurlijk) kunnen zo streng zijn voor zichzelf.
In dit nummer zit een leuk invulboekje om je een maand lang te helpen om mild voor jezelf te zijn.

Tevens een leuk artikel over het wereldwijde haken, wereldwijd een trend door de sociale media maar ook een serie ansichtkaarten met de letters van het alfabet en nog veeeeeel meer.

Ik ben nu begonnen om de oude nummers opnieuw door te lezen, dus ik kan nog even vooruit.

Tot slot een mooie spreuk uit het invulboekje:

Yesterday is history
Tomorrow is a mystery
Today is a gift
That is why we call it the present       
by Eleanor Roosevelt

 

Geef een reactie

