Vandaag, 5 juni zijn Jan en ik 6 jaar getrouwd!

Een dag om dankbaar voor te zijn!. Jan en ik hebben er geen minuutje spijt van gehad dat we die stap 6 jaar geleden Kopie (2) van 100_0318gedaan hebben en we zijn God dankbaar dat we vandaag weer onze trouwdag  mogen vieren.

Het is deze week wel een week die helemaal in het teken van trouwen staat. Gisteren is kleinzoon Bart met zijn101_0024 Jeanine voor de wet in Hasselt getrouwd, met de achtergrond van Bart in gedachten, een heel bijzondere gebeurtenis. Komende vrijdag D.V vindt de kerkelijke inzegening plaats om 19.00 uur in de Grote of St. Stephanuskerk van Hasselt. Dan wordt “het trouwen”” echt gevierd.

Gisteren mocht ik trouwgetuige zijn 101_0031en alhoewel het maar een korte plechtigheid was, was het toch heel feestelijk met daarbij prachtig weer! Over Hasselt zelf zal ik ook nog een keer schrijven, ik ben er al een dag eerder heengegaan.101_0060

Geef een reactie

