Mijn nieuwe gebreide kussen

In Simply Breien nr 3 /2012 zag ik een kussen staan, gebreid van garen in combinatie met “sjaaltjesgaren””. Het  leek mij een leuk idee om het sjaaltje dat ik 2 jaar geleden 100_9299gebreid heb en niet meer droeg uit te halen en zo opnieuw te verwerken. Ik heb 2 blokken samen met het kantgaren gebreid. De achterkant van het kussen is in ribbelsteek gebreid. Het is een grappig kussen geworden, vind ik en het staat leuk in mijn bankje100_9301 ( en het zit lekker met dat kussen half in mijn rug). Ik heb afgelopen week Simply Breien nr. 2/ 2013 gekocht en daar staan weer zoveel leuke kleine dingetjes in, ik moet nog een keuze maken maar jullie lezen het hier vanzelf wel.

Een gedachte over “Mijn nieuwe gebreide kussen

Geef een reactie

