Pinterest, een leuke en handige sociale mediasite!

Afgelopen week verzuchtte ik in een mailtje naar mijn nichtje of je je favorieten van internet ook in categorieën kunt verdelen. Zij kwam toen met Pinterest op de proppen. In de Flow nummer 4-2012 had ik inderdaad daarover gelezen maar niets mee gedaan. Nu wel, ik heb een account aangemaakt ( Henny nodigde mij uit) en ik heb nu 9 prikborden. Je prikt, pint in het Engels, allerlei afbeeldingen op een prikbord. Ik ben begonnen met foto’s van mezelf. Vanuit dit weblog en mijn fotobestanden. Nu heb ik breiwerk, borduren enz mooi gearchiveerd. Zie ik nu iets leuks bij iemand dan voeg ik dat toe. Bij de afbeelding staat van welke website het komt en dan kan ik daar zo weer verder kijken bijv om de werkbeschrijving te lezen. Dat ordenen ligt me wel. Ik ga, denk ik, ook voor alle kerken van Madeira en andere plaatsen een prikbord maken. Je kunt bij elke foto een tekstje schrijven. Ik vind het erg leuk om te doen en wil je ook meedoen stuur mij dan een mailtje dan nodig ik je uit als vriend: http://pinterest.com/thedagort/ neem rustig een kijkje dan snap je beter wat ik bedoel.

Geef een reactie

