Diverse handwerkprojecten afgemaakt.

Een paar jaar lang ben ik naar de verrassingsochtenden bij Jookies geweest, erg leuk en steeds weer verrassend wat Joke bedacht had. Helaas is ze met deze ochtenden gestopttrui jan ( ze geeft nog wel andere cursussen, maar niet wat voor mij ). Ik had nog 2 stitcheries liggen die bijna klaar waren en ik heb ze afgemaakt en opgehangen.
Verder heb ik een trui voor Jan afgebreid waar ik vorig jaar mee begonnen was. Goed gelukt en Jan is heel tevreden.

Nu ga ik bezig met 3 cursussen van NBvP Vrouwen van Nu en wel goudborduren, Frans en Engels borduren in combinatie met Richelieu en 3 lessen colbertborduren, nee geen colbertje borduren maar een borduurtechniek. Ik houd jullie op de hoogte

Geef een reactie

