Limoenlimonade en speltbrood

Voor degenen die geen facebook hebben en toch het recept van mijn limoenlimonadesiroop e.d. copieër ik hier deze berichten

vanmorgen van de 3 limoenen die in mijn bio-groententas zaten limonadesiroop gemaakt ( 250 ml water, 250 gram suiker, 15 minuten trekken met de schillen van de limoenen, zeven en vermengen met het sap) Heerlijk vanmiddag met bronwater met koolzuur. ( er kan ook nog munt toegevoegd worden)

Omdat bij de Plus speltbrood in de reclame is, dit brood gekocht. Vanmorgen gesnuffeld op internet naar spelt. Nu, dat heeft me verrast, rijk aan vitamines en eiwitten en ook goed voor de darmen en tegen exceem. Heb er vroeger in de opleiding eigenlijk niets over geleerd Ga het zeker vaker kopen, even overleggen met de broodafdeling of ik het wekelijks kan afnemen.

Geef een reactie

