Mijn handwerken voor de tentoonstelling in Holten, Vrouwen van NU, 18-20 april

Volgende week breng ik diverse stukken naar de tentoonstelling. Mijn Hedebokussen, het rode kussen, dat ik het afgelopen seizoen gemaakt heb, een biscornu speldenkussen, 2 gebreide sjaals en de kaart met de ondergrond voor Casal Guidi. Het speldenkussen en het kruissteekkussen hebben ook open randjes. De biscornu heeft diverse soorten kruissteekjes en is geborduurd met 1, 2 en 3 draadjes, het kussen is geborduurd met folkloristische randen uit Hongarije.De kleine sjaal is gebreid van mohairgaren van angorageiten uit Dedemsvaart ( de Voart) en de grote van Drops Delight met 5 verschillende bollen.

Trouwens voor de 19e sta ik ingedeeld bij het cursusaanbod. Tot ziens in Holten!

Een gedachte over “Mijn handwerken voor de tentoonstelling in Holten, Vrouwen van NU, 18-20 april

  1. Tony de Bruijn zegt:

    Hallo Theda, mooie dingen voor de tenstoonstelling vooral de sjaal is knap gebreid.Het lijkt me een leuke tentoonstelling maar ik ga tegenwoordig niet meer zo ver weg.Ik heb Sandra nog gezien en de groeten van jou gedaan, vond ze leuk.Tony

Geef een reactie

