Wie is Theda?

100_2147Al een paar jaar schrijf ik blogjes, over mijn hobby’s zoals handwerken en breien maar ook over geloof en kerk en natuurlijk over mijn man en familie. Wekelijks probeer ik een spreuk te plaatsen. Sinds 1 augustus 2011 geniet ik van mijn AOW:-)

6 gedachtes over “Wie is Theda?

  1. Bieke zegt:

    Hoi Theda, ik zag jouw reactie op mijn info bij Zuinigaan over vitamines,
    als aanvulling drinken van Pau d Arcothee haalt de resten van de chemo uit je organen, pas een week na de laatste chemo mee beginnen, anders belemmer je de werkzaamheid van de chemo, Mariadistelthee drinken om de lever te helpen om de afvalstoffen af te breken en de cellen van de lever te laten herstellen van de schade.

    je kunt dit in pilvorm krijgen, maar goede sterke thee zetten en drinken is ook heel effectief en je spoelt door het drinken ook de nieren en plas je de afvalstoffen ook uit. Beide thee is las blad te krijgen bij de Tuinen.
    veel sterkte voor jou en je man Bieke

  2. Annette en Erik Brinks zegt:

    Gefeliciteerd met jullie 11 jarige relatie!
    We hopen dat de juiste medicijnen gevonden kunnen worden, om de remmende werking zoals we dat de laatste jaren hebben gezien verder door te kunnen zetten!
    Alle middelen moeten natuurlijk gezegend worden maar dat hebben jullie tot ieders verwondering de achterliggende periode wel ervaren.
    Het is een wonder in ons ogen, we zien het maar doorgronden het niet.https://www.youtube.com/watch?v=0uFIi8AaR_Q
    Hartelijke groeten Annette en Erik.

Geef een reactie

