Mijn kerst-speldenkussentjes

Morgen is bij ons in de Anglicaanse Kerk Twente weer de dienst met Christmas Carols en Lessons. Doordat het bloggen zo moeizaam ging/gast heb ik er verder niet over geschreven maar in mijn archief november 2010 staat er meer over. Ook hebben we een kleine kerstmarkt en daar heb ik nu ook kerst-speldenkussentjes voor gemaakt. De basis zijn hexagonnetjes. Ik wil proberen een foto te plaatsen.

De foto van de kussentjes staat er maar de kniepertjesfoto laat ik ook maar staan al is die pas op 30 december gemaakt.

Een foto van het kniepertjes bakken voor oud en nieuw

Geef een reactie

