Castle Fair, 10 september bij Kasteel Weldam bij Goor

Castle fair 2011

2 gedachtes over “Castle Fair, 10 september bij Kasteel Weldam bij Goor

  1. Hetty zegt:

    Hallo Theda.
    Ik kwam jou tegen op google bij breien voor goede doelen.
    Ik brei ook wel voor Dorcas en ook wel voor Roec.
    Leuk om zo alle resten wat op te maken.
    OOk heb ik al een keer een mooie knuffel gemaakt voor Roec,en de kinderen in dat kindertehuis waren er heel erg blij mee.
    Ik kreeg zelfs een foto dat de kinderen met de knuffel op de foto stonden.
    Dat zijn leuke dingen.
    Ik weet niet waar jij woont ik vermoed hier ergens in Twente,zelf woon ik in Rijssen.
    Leuke website heb jij.
    Groetjes Hetty,

Geef een reactie

