Natuurlijk brei ik ook nog!

De laatste tijd heb ik weinig geschreven over mijn handwerken maar dat wil niet zeggen dat er niets gebeurd. Vorig jaar was ik al met een 2e witte trui begonnen. De trui, die ik toen gebreid heb, zat zo lekker wat het garen betreft 100_6122 dat ik nog een keer hetzelfde garen 100_6121 gebruikt heb ( Opéra met 30 % wol).

Een patroon uit de Verena maar… met ook een V-hals aan de achterkant en ik, koukleum vind dat brrr, ja wie mooi wil zijn moet “kou” lijden! Maar ik heb snel 2 kleine sjaaltjes gebreid. (groen en roze) 100_6124

Verder heb ik nog een zomertruitje gebreid, ook uit de Verena en voor kleindochter Margo een truitje. Ze staat ermee op de foto. en weet je waarom ze haar mond zo open heeft? Om haar anti-duim beugel te laten zien! Ze is trots op haar beugel. Grote broer en zus h100_6143ebben ook beugels (gehad) en nu telt zij ook mee in beugelland! P1050531

Nu ben ik een mouwloos vestje aan het breien, dat komt tzt wel.

Een gedachte over “Natuurlijk brei ik ook nog!

  1. Marlies zegt:

    Het rose truitje is een heerlijk truitje voor deze lente!
    Margo heeft sowieso momenteel wat moeite met ‘op commando leuk kijken’. Dat past ook wel een beetje bij de leeftijd. De eerlijkheid gebied mij te zeggen, dat ze op de foto haar beugeltje helemaal niet in heeft… Momenteel draagt ze ‘em ook alleen ’s nachts, want overdag is het duimen helemaal geen probleem meer. Maar bij het in slaap komen wel: we betrappen haar er nog vaak op dat ze hem uit doet bij het in slaap komen…

Geef een reactie

