Middenoorontsteking, oef, wat is dat pijnlijk!!!

Allereerst sterkte gewenst aan alle grote en kleine mensen, die momenteel een middenoorontsteking hebben. Hoe ik daarop kom? Omdat ik het sinds vorige week zelf heb. Nog nooit eerder gehad en ik weet nu wat het is. ‘k Heb wel heel goede pijnstillers en antibiotica van de huisarts gehad die 6 tot 8 uur zouden werken maar na 4 uur begon de pijn weer terug te komen, kun je nagaan. Gelukkig kan ik het nu redden met enkel paracetamol.

Ook had ik al een afspraak staan met de KNO-arts op 31 december, dat kwam goed uit want nu kon hij behalve mijn voortdurende verkoudheid ook mijn oor bekijken. Nog weer extra medicijnen gekregen en ik moet zeggen, ik snuit minder maar het is echt nog niet weg. Een kwestie van geduld hebben. Op 13 januari moet ik terugkomen bij de KNO-arts en dan hoor ik hopelijk ook de uitslag van de kweek die gemaakt is van mijn “snot”.

Waar ik ook goed op moet letten is, dat ik mijn evenwicht ( balans) goed bewaar, alle bewegingen langzaam doen en niet te snel met je hoofd draaien anders ziet de wereld eruit als een sterk schommelend schip. Daarom duurt het ’s morgens een tijdje voor ik goed op gang kom. ‘k Ga ’s middags ook steeds even liggen.

Als er mensen zijn die mij nog goede adviezen kunnen geven, dan hou ik mij aanbevolen. Ik hou jullie verder op de hoogte, ben momenteel niet intensief aan het handwerken, geen Hedebo en Scandinavisch borduren, daar moet ik teveel bij “nadenken” wel een beetje werken aan mijn Mucha dame ( Art Nouveau) in kruissteek, wat breien aan een trui voor Jan en achterstallige krantenartikelen lezen. En een beetje het huishouden bijhouden.

Geef een reactie

