Mijn kussen met Hedebo borduurwerk

Het kussen is af! Het is mooi geworden, al zeg ik het zelf. Ik heb 2 randen in Taellesyning en 1 rand Dragwerk geborduurd. Aan de achterkant een afwerkingsrand met een Blonde ( = naaldkantrandje) en rondom heb ik op advies van mijn medecursisten de hokjessteek 100_5647 ( of kastjessteek) geborduurd, die randen zijn dan gemakkelijk aan elkaar te borduren. 100_5652 Binnenin komt nog een donkerrood kussen zodat het Dragwerk goed tot zijn recht komt. Ik hoop het kussen op de Handwerktentoonstelling in Nijverdal neer te leggen ( 13-15 april 2011)

Geef een reactie

