Hoezo, lange wachttijden

Er wordt veel gemopperd op de gezondheidszorg maar nu wil ik wat positiefs schrijven. Gistermiddag was ik ivm mijn hoest weer bij de huisarts en deze vond het beter als er foto's zouden worden gemaakt van de longen en de neusholten. Ik was om 14.25 uur weer in huis en heb gelijk met het Deventer ziekenhuis gebeld en…….ik  kon direct komen. Om 15.30 uur kon ik terecht. Nu ik vond het super, in de auto gestapt en om 16.45 uur was ik weer in huis. Verder weet ik natuurlijk nog niets, de huisarts hoopt dat er dingen uitgesloten kunnen worden en ik natuurlijk helemaal.

Geef een reactie

