Reünie Chr. Lyceum Apeldoorn, 2 oktober 2010 j.l.

Ja, vorige week zaterdag was het zover. Mijn dag begon niet goed, giga veel hoesten, ik dacht op een gegeven moment: hoe kom ik naar Apeldoorn, maar zoals steeds, 's middags ging het veel beter en was de hoest weg. Precies om 4 uur was ik ter plekke en het was al 100_5486 gezellig druk. De eerste die ik tegenkwam was Janny R.  Zij heeft jaren in de zending gewerkt voor de WEC en ik heb haar via hun nieuwskrantje jarenlang gevolgd zonder dat zij het wist. 100_5496 
En zo ben ik van de éne min of meer bekende naar de andere gegaan. Eens helemaal door de school gelopen, verbaasd gekeken dat de tegeltjes in de gang er nog steeds liggen. Ergens in een lokaal lagen oude schoolkranten en toen ik een Feniks pakte uit mijn tijd kwam ik een stukje tegen dat ik ingestuurd had in 1963, de enige keer in mijn schoolbestaan, ik heb het op de foto gezet (met stijlfouten maar een goede Nederlandse stijl heb ik nog steeds niet). Van mijn examenklas ( 1963 HBS-A ) was bijna niemand aanwezig maar ik heb wel gesproken met schoolvriendinnen van zus  Christa ( 1966 MMS ) , erg leuk om die meiden te treffen. al met al heb ik een gezellige middag gehad en toen om 8 uur de schoolband uit 1964 ging spelen kon mijn dag niet meer stuk. Een uur lang "de Sixties" en ik heb, ondanks mijn lijf, heerlijk meegedanst. Bekaf maar niet benauwd, dus mijn longen zijn prima! Om 10 uur was ik weer  bij Jan en dat is het beste, weer thuiskomen bij je DH ( Dear husband)!

100_5502 100_5503 100_5501
 

Hoe het nu met mijn hoesten is? Afgelopen zondag heb ik de laatste prednisolonpil genomen, de stootkuur is voorbij, de hoest niet. Maar…….. vanmorgen heb ik nog niet erg moeten hoesten, dus zou het toch???? Ben wel erg moe en transpireer snel. Ik verwacht zelf dat het nu echt de goede kant opgaat.

 

Een gedachte over “Reünie Chr. Lyceum Apeldoorn, 2 oktober 2010 j.l.

  1. Christa zegt:

    Lieve zus Theda,
    Wat heerlijk dat je toch kon gaan naar de rexfcnie van ’t Lyceum en je je zo goed vermaakt hebt!
    De foto’s van mijn schoolvriendinnen zijn geweldig gelukt en door mij in dank ontvangen!Prachtmeiden! Nog steeds!
    je zusje Christa

Geef een reactie

