Mijn handwerken voor verkoop tijdens de Teas en de Castle Fair ( 11 september)

De laatste weken/maanden   ben ik weer druk bezig geweest om allerlei dingetjes 100_4933 te maken om te verkopen ten bate van het bloemenfonds van de kerk tijdens de Teas en de Fair. Ik heb  het all100_4936emaal op de foto gezet, dat is voor mijzelf ook een leuke herinnering. De hoesjes voor papieren zakdoekjes heb ik geleerd om te maken tijdens de verrassingsochtenden bij Joke Leerink te Neede  (ik heb nog meer leuke dingen gemaakt, wie weet voor een andere keer) 100_4934 De gastendoekjes had ik merendeel al ingepakt in folie, vandaar het glimmen, nu ik hoop dat ze de bezoekers 100_4932van de Teas ook tegemoet glimmen.



Geef een reactie

