Mijn gebreide truitjes van de afgelopen tijd

Al een tijdje geen blogje geschreven maar zal proberen de schade in te halen.  100_4775
Twee truitjes heb ik gebreid. De effen blauwe, daar was ik vorig jaar al mee bezig maar het model zinde me niet. In het breiblad waar ik het idee voor de gestreepte uitgehaald heb, 100_4778 stond ook een truitje met een leuke hals en dat bracht me op het idee om het blauwe truitje zo af te breien.
Momenteel heb ik niets op de pennen staan, want ik ben druk bezig om dingetjes te maken en te borduren voor de St. Mary's Teas deze zomer en de Castle Fair op 11 september a.s. Maar ik heb al wel bedacht dat ik nog een witte trui ga breien. Van hetzelfde garen als ik bij deze trui gebruikt heb. Ik heb die zoveel gedragen tijdens dit koude voorjaar dat ik er nog één wil maken, ik heb al een patroon gevonden.

2 gedachtes over “Mijn gebreide truitjes van de afgelopen tijd

Geef een reactie

