Hedebo borduren, mijn schellekoordje.

De handwerktentoonstelling in Nijverdal ligt al weer een 100_4627_3tijdje achter ons,100_4625 maar ik ben jullie nog foto’s van mijn werkstukje schuldig. Ik heb naaldkant in vierkantjes gemaakt ( Knipling in Baldyring) en Hvidsom in de bloemfiguur. Hiervoor heb je aftelbare stof nodig.
In september hoop ik de cursus Hedebo voor gevorderden verder te vervolgen, niet om wat nieuws te leren maar om werkstukken af te maken en dan wil ik ook nog Udklips Hedebo, naaldkant in niet- aftelbare stof, maken. ik hou jullie op de hoogte. De cursus is in Wierden.

aanvulling september 2015: Het broder in wit en ecru verkoop ik, 2,05 per strneg en versturen kan, het weegt niet veel dus de kosten vallen mee.

100_4626

Geef een reactie

