'T is weer voorbij, die mooie winter……

Ja, want mooi was het. Heerlijk steeds dat mooie witte buiten. 100_4077En het is natuurlijk nog heel goed mogelijk dat we nog wel een keer een pak sneeuw krijgen. Natuurlijk zijn er ongemakken,Dsc_0199 maar roept men niet elk jaar, ” we hebben nooit meer een ouderwetse winter”. Nu hebben we er één gehad. Alleen vroeger waren we iets minder afhankelijk van auto en openbaar vervoer. De meeste mensen werkten in of vlakbij hun woonplek.
Mijn man heeft veel kunnen schaatsen ( met de Sint had hij een abonnement van de ijsbaan alhier gehad) en toen op 13 februari 2 kleinkinderen en hun hondje hier een dagje waren is opa ( en oom Daniël, die hier logeerde) met hen naar het ijs,Imgp1871 dat hier dichtbij is geweest. Langs de spoorbaan zijn vijvers waar een leuke baan was. Daniël ging met zijn vouwfiets op het ijs ( hij kan net zo min
Dsc_0174schaatsen als zijn moeder) en de kinderen er achteraan slierten, dikke pret en natuurlijk een wedstrijdje houden met opa, Bram mocht dan 10 tellen eerder vertrekken. Uren plezier en toen hun pappa en mamma terug waren zijnDsc_0166 ze nog een keer geweest en ook Tico de hond mocht op het ijs. Ikzelf niet, ben zo bang om te vallen, dat ik mij niet op het ijs waag. Het was een reuze dag!.

2 gedachtes over “'T is weer voorbij, die mooie winter……

  1. Schuldenvrij leven zegt:

    Sneeuw is leuk maar van mij mag nu toch de zomer komen, langzaam genoeg ervan

    PS. bedankt voor je aanmelding op euroclix via mij. Je zult zien dat je snel wat geld zult verdienen ermee, en het kost je niks alleen wat emails aan klikken.

  2. Brigitte Leferink zegt:

    Dag Theda, na je bezoek aan het ‘vrouwen van nu’blog was ik nieuwsgierig naar je ‘schrijverij’ omdat je aangaf door het volgen van blogs van anderen daar wellicht zelf niet meer aan toe kwam. Mooi blog is dit, opmaak spreekt me erg aan (in het verleden hield ik een zomerdroomblog bij met dezelfde lay-out). Leuke teksten schrijf je!
    Hartelijke groet,
    Brigitte

Geef een reactie

