Pepernotencake en mijn rode trui

Vorig jaar heb ik hem ook gebakken, de pepernoten- of Sinterklaascake. Hier kun je er over lezen. 100_3942 Ik ben dit jaar ook wel weer tevreden over het resultaat, maar of hij smaakt, ja dat weten we pas morgen want dan hebben we het eerste Sintfeest, zondagmiddag de tweede ronde.

100_3944_2 En… mijn rode trui is ook klaar, ging snel op naalden 4,5 en net zoals de trui met ingebreide motieven( een paar blogjes eerder een foto geplaatst), komt ook dit motief uit een Anna en wel september 1995! Ik moet zeggen rood staat me goed op deze leeftijd, ahum ;-). Alleen door de flits lijkt het haast cerise maar het is mooi kerstrood.

Geef een reactie

