Nieuwe planken in de werkkamer

Of eigenlijk is het de logeer/werkkamer. Als ik theeboekjes en kaartjes maak, 100_3850zit ik graag hier. Jan heeft veel boeken maar ik heb ook het nodige meegebracht en daarom was de rechterkant van de kamer slordig ingericht. Jan heeft daar nu een nieuwe plankenwand gemaakt, niet dat wij als consuminderaars 100_3852daar allerlei materiaal voor kopen, nee gekregen, want ergens anders was het over. Afgelopen week zijn we daar druk meegeweest, ik met het uit- en inruimen en Jan met het plankenwerk. We zijn dik tevreden. Een aantal boeken staan nu bij boekwinkeltjes.nl . Mijn winkeltje daar heet “de leesboerderij”. Nu moet ik nog mijn knutselmateriaal uitzoeken en ook de vakantieplakboeken klaarmaken ( van jaren her) om maar te zwijgen van alle foto’s die in dozen en mapjes zitten. Gelukkig komt daar niet veel meer bij. Die staan op de computer en CD’s . 100_3851

3 gedachtes over “Nieuwe planken in de werkkamer

Geef een reactie

