St. Mary's Teas en gastendoekjes

Een gekke combinatie maar op 12 juni heb ik hier ook St_marys_teas overgeschreven. Ik heb  nog een paar gastendoekjes en washandjes 100_3225 geborduurd, niet al te ingewikkeld want anders ben ik er te lang mee bezig. Ik zal ook de poster van de Teas plaatsen. Bij vragen: mail mij rustig.100_3222 

Een gedachte over “St. Mary's Teas en gastendoekjes

  1. Mama Monique zegt:

    Allereerst dank je wel voor de reactie die ik via de mail binnen mocht krijgen. Wat jammer dat het niet lukte om direct een reactie op de site te plaatsen.

    Daarnaast wil ik graag vertellen dat ik de washandjes echt ontzettend lief vind. Klein geborduurd, simpel, maar o zo mooi!

    Ga nog even verder een kijkje nemen op de site. Ik hoop tot een volgende keer.

Geef een reactie

