Mijn handwerkjes, kaarten en theeboekjes

Momenteel ben ik weinig aan het breien maar ben ik druk bezig om allerlei100_3184 kleine dingetjes te maken die de komende zomer verkocht kunnen worden tijdens de "St.Mary’s Teas" ( bij de kerk) en de "English Castle Fair" (bij Kasteel Weldam). De opbrengst is voor het bloemenfonds ( Flower Fund) en de Anglicaanse Kerk Twenthe. We kerken hier nu al een paar jaar. Het is een heel warme gemeenschap met mensen die overal vandaan komen, diverse nationaliteiten en kerkelijke achtergronden hebben. De voertaal is Engels 100_3186en dat is ook voor de vele Nederlanders die hier komen geen probleem en ach, als ik een woord niet ken, dan vraag ik dat wel. Tijdens het koffiedrinken in de "hut" gaat veel in het Nederlands, sommige Engelstalige mensen vinden dat ook fijner, zo leren ze het Nederlands beter, zeggen ze. T.z.t. publiceer ik de affiches van de diverse activiteiten nog op mijn log. Wil je meer weten over de Anglicaanse kerkdiensten, mail me dan rustig.

2 gedachtes over “Mijn handwerkjes, kaarten en theeboekjes

  1. Marlies zegt:

    Herkenbaar, die geurzakjes! Je weet vast nog wel dat ik die gemaakt heb als bedankje voor ons trouwen. 150 ongeveer? Ik weet niet meer. Met lavendel uit Marietje Geers haar tuin.

Geef een reactie

