Mijn bloeddruk, mijn fysio, mijn haar en onze douche

Vorige week ben ik weer naar de dokter geweest en hoera! mijn bloeddruk was iets gezakt, 150/80. Nog niet wat het zijn moet maar ik ben wel blij. Maar omdat ik veel last van mijn ogen heb en mijn lichaam erg reageert op het gebruik van zout, heb ik nu toch andere plastabletten, ben benieuwd. Ik heb wel het idee dat mijn ogen er positief op reageren. Vorige keer heb ik ook geschreven over mijn koude hoofd en fysiotherapie. Dat heeft goed geholpen, minder tot geen last meer van een100_2879 koude kruin. Jan is 1x mee geweest naar de fysio en masseert nu 1x per week mijn nek en schouderpartij. Hij is er maar druk mee, want hij masseert ook al mijn benen ivm mijn spataderen en lage rugpijn. sinds ik november 2006 daar een aantal behandelingen voor heb gehad van een spatadermasseur en Jan van hem 100_2873"les" heeft gehad en tot volle tevredenheid kan ik wel zeggen. Jan heeft vorige week ook nog mijn haar geverfd. ( Hij had weer meer tijd want de douche is klaar!) In januari/februari is mijn zomerblond altijd helemaal verdwenen, vroeger gebruikte ik dan een klein beetje blondeerversteviger na elke wasbeurt. 100_2877Nu is het honing-blond geverfd, lekker fleurig maar niet al te. Ik heb het gekocht bij de reformzaak van het merk "Herbatint". Afwachten hoelang de kleur houdt maar dan komt het voorjaarszonnetje weer en die doet de rest.

2 gedachtes over “Mijn bloeddruk, mijn fysio, mijn haar en onze douche

  1. Paula zegt:

    Wat is de badkamer mooi geworden!!
    En die Jan kan ook alles! Zelfs haren verven! Mooie kleur, staat je vast goed!

    Tot vrijdag!

    Liefs uit Erica

Geef een reactie

