Mijn bloeddruk

Het is alweer een tijdje geleden dat ik over mijn bloeddruk geschreven heb. Ben vandaag weer voor controle geweest en net zoals vorige keer was het 160/85. De bovendruk blijft hoog en omdat ik ook bij zoutgebruik heel gemakkelijk vocht vasthoud krijg ik nu een hogere dosis plastablet. Nu moet ik weer proefondervindelijk zien (letterlijk!) hoe mijn ogen daarop reageren. Verder heb ik altijd last van een koud hoofd, dat kan uit de nek komen. Slijtage of artrose heet dat zo mooi, daarom heb ik een verwijsbrief voor de fysiotherapeut om te kijken of een aantal behandelingen van de nek verschil gaat uitmaken. Misschien helpt het als er een betere doorbloeding is.  Ik hou jullie op de hoogte!

Geef een reactie

