Kerststuk maken

Gisteravond heb ik een kerststuk gemaakt tijdens een workshop van de personeelsvereniging van het werk van mijn man.. Twee dames verzorgden het, er waren 3 avonden, ik had me opgegeven voor de laatste avond, 100_2501 nu waren we maar met zijn tienen ( ma en di waren er steeds 20 personen) 100_2503Het is een mooi stuk geworden met heeeeel zachtgroene ballen . Ik zal dat nou nooit  thuis zelf doen maar zo gezamenlijk vind ik het erg leuk.

Ja het is mooi, dat Jan lid is van de personeelsvereniging (Pv) want volgende week vrijdag gaan we met een bus naar Mxfcnster naar de kerstmarkten. Maar ook zonder kerstmarkten is Mxfcnster een leuke stad, een bezoek waard. Erg gebombardeerd in de oorlog maar zeer fraai gerestaureerd. Vooral de grote kerk is indrukwekkend goed herbouwd en de geschiedenis van bisschop van Galen is bijzonder om kennis van te nemen, hij stond openlijk op tegen de Nazi’s in de 2e Wereldoorlog .

Geef een reactie

