Waar ben ik zoal mee bezig?

Castle_fair_2008 Omdat ik niet meer in het arbeidsproces werkzaam ben, vraagt men zich misschien wel eens af: "Wat doe ze nu zo de hele dag?" Ja, dat vraag ik mezelf ook wel eens af, ik verveel me niet maar kan niet 100_2000 altijd precies aangeven wat ik gedaan heb. Maar…. momenteel wel. Ik ben druk bezig (geweest) om dingetjes te maken voor de verkoop tijdens de Castle Fair komende zaterdag. Wat ik maak? Een groot aantal theeboekjes, dat is een mapje met 3 zakjes thee erin, leuk om als een aardigheidje weg te geven. Verder lavendelzakjes borduren ( en vullen), kaarten maken enz. Andere dames van de kerk maken jam en chutney’s maar dat is niet zo mijn ding, het is wel de bedoeling dat ik bij de "jamkraam" de producten ga verkopen en ja, verkopen is wel mijn ding.

Gisteren was ik, per trein, naar de vakbeurs breien, handwerken en hobby in Arnhem. En morgen, woensdag,  willen we naar mijn moeder in Emden ( Duitsland). Vrijdag D.V. hoopt ze 88 jaar te worden maar omdat haar krachten erg afnemen, gaan we allemaal wat verspreid naar haar toe. En dan is het vrijdag helpen met het klaarzetten voor de Fair en zaterdag de grote dag! Jullie zullen er vast nog wel over lezen.

Een gedachte over “Waar ben ik zoal mee bezig?

  1. Sjaan Preuter zegt:

    Hallo Theda,
    Je hebt een leuke weblog.

    Ik vraag me af heb je ook een patroon of een beschrijving van
    de theeboekjes.
    Wij moeten namelijk van de handwerkcie “dankje wels”maken voor de dames die ons helpen op de handwerk tentoonstelling 2009 in Nijverdal.
    ik hoor graag van Je

    groeten Sjaan

Geef een reactie

